sunnuntai 8. syyskuuta 2013

One step, two step, three step...

Enpä ollut aiheetta ihmeissäni miksi One Stepin testi antoi minulle täyttä negaa. Eilen testatessa jatkui sama "tyhjä rivi", joten päätin samasta virtsasta testata myös viimeisellä Pregcheckilläni. Tulos, tämä:

 
Jep, eipä siinä sitten mitään. Päätin jatkaa tästä päivästä pelkällä Clearbluen digillä, tulokseksi sain hymynaaman. Piruuttani päätin vielä tarkstaa mitä One Step samaisesta virtsasta kertoo:
 
 
Eli ei ole minun testi tuo One Step... Ei sitten lainkaan! Ovulaatio on nyt kuitenkin bongattu eli siinä mielessä saan olla tyytyväinen. :)
 
 

 
I am strong!
I am invincible!

6 kommenttia:

  1. Samaan päivään osui sit lh huippu ;) mä tein kyllä nimenomaan ton one stepin! Onpa kummallista, että se näytti sulle negaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai jaa, kiva juttu! ;) Jooh aika outoa, mutta ei kai kaikki testit toimi kaikilla. Pitää löytää se "oma jutut". :D

      Poista
  2. Itse oon kanssa one steppejä käyttänyt ja ovistesteinä oon saanut ne toimimaan, mutta raskaustestin kanssa on ongelmia. Saan aina vaan sen yhden viivan ;)

    VastaaPoista
  3. mulla toimii kanssa parhaiten pregchekit :) digi ei hymyile, ja noi halpistestit.. noh, hyvässä lykyssä ne näyttää sen oviksen - huonossa ei :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin just. :) Oon myös kuullut että joillain ei pelitä pregcheckit niin kuin pitäis, joten kaipa nää testailutkin menee tuonne henkimaailman puolelle. :D

      Poista