maanantai 25. maaliskuuta 2013

Jotenkin toiveikas

Tyhmä olen, mutta jotenkin pitkästä aikaa yllättävän toiveikas olo tämän kierron suhteen. En sitten tiedä miksi. Ei ole kuitenkaan ihan kaikki mennyt putkeen.

- En bongannut edes sitä ovulaatiota, joten dpo:sta en voi olla ihan 100% varma.

- Jos ovutaatio oli tuolloin kun oletan sen olleen, talletus tuli tehtyä vain ovulaatiopäivänä. Eli eli, voi olla että silloin oli jo myöhäistä. Tai sitten ei. Voi olla että ajoitus oli täydellinen.

- Olen muistanut syödä Gelee Royalea joka päivä. Ja voihan se olla ihan humpuukia, mutta jostain syystä se taitaa näitä minun toiveita nostaa.

- Jos ensi kierto pyörähtää käyntiin, "saan" soittaa polilta lääkäriajan toukokuulle. Eli tiedossa olisi enää tämän kierron jälkeen, varmaankin vain yksi luomukierto. Se tuntuu aika hullulta ajatukselta.


...Huomenna saavutetaan taas yksi "maaginen" raja. 1½ vuotta. Emmekö me jo olisi ansainneet tälle tarinalle sen onnellisen lopun?


Se jää nähtäväksi... Silti toivo elää.


Ps. Muistakaa äänestää ja tykätä minua Kaksplussan Tähtibloggaaja-kisassa! Suoraan äänestyssivulle pääset täältä.


T. Hieman haikea [G, kp 24 ja ehkä dpo 8

4 kommenttia:

  1. Toivon niin kovaa, että se plussa pärähtäisi teille! Meillekin se tuli, heti ekasta kierrosta, kun mulla oli nuo gelee royalet käytössä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :) Miksihän mä tässä niin toiveikas olen? ;) Kiitti!

      Poista
  2. Pidän kovasti peukkuja pystyssä ja jännitän mukana! :)

    VastaaPoista
  3. Peukut ja varpit pystyssä täälläkin! :) <3

    VastaaPoista