keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Se, mikä minua innostaa

Jotenkin todella masentavaa on ajatella, että tällä hetkellä minun elämässä on oikeastaan kaksi asiaa mitkä minua innostavat. Oma lapsi & häät. Ja kumpiakaan ei ole näköpiirissä. Vauvaa ei näytä tulevan ja häihin ei ole vielä varaa...

Olemme menneet keväällä kihloihin ja olisin jo niin valmis menemään naimisiin! Haluan kuitenkin juuri sellaiset simppelit ja meidän näköiset häät. Vaikka pienet häät haluamme, olen huomannut että rahaa niihin siltikin menee ihan mukavasti. Olen aloittanut alku kesästä tekemään "pientä" leikekirjaa, se alkoi ihan vain morsiusasuista ja nyt siellä on jo kaikkea, ruokaa, kaasojen & morsiusneitojen mekkoja, meikkiä, kukkia, värimaailmaa... Tänään keksin meille niiiiin täydellisen juhlapaikan josta en aio tinkiä. Tiedän että haluamani paikka on myös miehen mieleen ja tiedän myös sen, että se ei voi olla halpa. :D Kuitenkin sen ansiosta innostuin taas häistä ja keräilin lisää juttuja leikekirjaani, kunnes taas hetki sitten tajusin kuinka kaukana häät vielä ovat...

Plaah, miksi minua innostaa kaikki sellainen mikä ei toteudu? Toivottavasti saisin edes hakemani työn, se olisi niin unelmien täyttymys, mutta siitäkin kuulee lisää vasta viikon päästä.

Tässäpäs vielä muiden iloksi minun ykkössuosikki esiintyjä meidän häihin. <3


4 kommenttia:

  1. Sulla on sentään vielä monta kivaa asiaa tulossa. Itellä on niin tylsä tilanne kun on jo ok-talo, kaksi autoa, häät takana, vakityö ja koira. En voi siis oikein haaveilla mistään tai ajatella muuta kuin niitä puuttuvia lapsia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmm, niin aivan... Pitäisi aina osata ajatella niitä asian hyviä puolia! :) Tosin tämä jatkuva rahan puute on aika rassaavaa.

      Poista
  2. Mmm rahanpuute on kyllä rassaavaa varsinkin kun on tsiljoona erilaista lainaa ja mies opiskelee maksullisessa koulussa eikä saa kun parisataa kuussa pelkkää opintotukea huoh. Eli mun lähihoitajan palkalla elellään kuusta toiseen. :D Eikä tosiaan siks olla pystytty nyt jatkaan noita lapsettomuushoitojakaan. Teillä on varmaan aika samanlainen tilanne päällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika pitkälti samanlainen joo. Tai siis mies jäi työttömäksi toukokuun lopulla, mulla oli kesän ajan töitä ja koska mies joutui tekemään edellisestä työpaikastaan kauheeat selvitykset liitolle kesken kesän, se ei ole vieläkään saanut työttömyyspäivärahaa! Ehkä tällä viikolla sitten... Ja mun työt tosiaan loppui elokuussa, nyt kylläkin yksi mahtava työ näköpiirissä. :)

      Kauhulla sitä odotan jos olisi mahdollisuus aloittaa jotain "rahakkaita" hoitoja, mutta sitten niihin ei olisikaan varaa. Tässä lapsettomuusasiassa rahan puute vasta persiistä onkin, sinä sen nyt taidat ilmeisen hyvin tietää. :/

      Poista