torstai 11. lokakuuta 2012

Soittaako vai eikö soittaa?

Ihan ensimmäiseksi muistutan vielä ARVONNASTA mikä on käynnissä lauantaihin asti täällä, käykäähän halukkaat osallistumassa. :)

Pulma. Soitanko jo tänään miehen simppatuloksia vai en? Oikeasti huomenna olisi tasan kolme viikkoa kulunut, mutta kun olen huomenna taas koko päivän kurssillani joten tänään olisi helpompi ottaa nuo uutiset vastaan ihan kotosalla ollessa.


Hermostuttaa... Toisaalta en edes haluaisi tietää, tässä tietämättömyydessä on jotenkin helppo elää. Toki hyvät uutiset olisi kivoja, mutta mistä sitä sitten tietää? Iltapäivään asti minä ainakin odotan, on sitten ainakin postit kulkeneet tältä päivältä kun soitan ettei jää siitä kiinni.

Eilen oli jostain syystä tosi itkuista aikaa illalla. Sitten otin yhden oluen ja touhusin miehen kanssa remontin kimpussa, niin sainpahan ajatuksia muualle. Katsoin illalla tallennuksesta Erilaisten äitien ensimmäisen jakson. Suht' normaali pari siihen asti, kunnes rouva vetäisi kännykän synnytyssalissa kouraan ja meni FACEBOOKIIN!? Mies sanoi minulle, että jos tekisin niin, niin ero tulisi. :D Onneksi ei ole sitä vaaraa, en ole niin fb-addiktoitunut. Niin ja pyydän anteeksi kaikilta niiltä jotka ovat. En pahalla tarkoita, mutta en tuollaista kyllä ymmärräkään.

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä pari ei ollut kuin ehkä ekat minuutit "suht normaali". Olivat tottuneet siihen, että naisen vanhemmat pelastaa taloudellisesti, mitä pidän ihan käsittämättömänä, kun ovat naimisissa ja toinen lapsi tulossa. Mutta se on varmaan nuorten perheiden "risti", elää perhe-elämää riippuvaisina vieläkin omista vanhemmistaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis ei se heidän elämä todellakaan mitään minun mieleen ollut, mutta se huippu oli kyllä tuo facebook juttu!

      Itselläkin on välillä todella tiukkaa, mutta mulla ei ylpeys tahdo antaa periksi että vanhemmilta rahaa pyytäisin vaikka sitä varmasti saisin. Miehen äiti nyt lähinnä tyrkyttää meille rahaa ja sitten mulle tulee siitäkin huono omatunto...

      Poista
  2. Ja siis kehoitan soittamaan vaan jo niistä tuloksista, ei kai se niin päivän päälle ole.

    VastaaPoista
  3. Haha. Mä kans eilen ajattelin ihan samaa tuosta facebook-jutusta. Olin ihan järkyttynyt siitä, ei nyt tulis ihan äkkiä omaan mieleen ja kyllä siinä mieskin varmaan hieman kohottelis kulmiaan :D

    VastaaPoista