maanantai 25. helmikuuta 2013

Kesähaaste

Sain kivan kesäisen haasteen -B:ltä sekä Marialta. Kiitos!

Tarkoitus olisi kaivaa omista kuvakätköistä 5 kesäkuvaa, kuvailla niitä yhdellä sanalla ja sitten haastaa 5 bloggaajaa mukaan!

Haaste oli minulle melko haastava, sillä vaikka minulla on vino pino kesäkuvia, niistä piti löytää sellaisia joista minua ei tunnistaisi. :D Joten tämän takia jouduin kahta kuvaa hieman leikkaamaan, mutta tuskin se ketään haittaa.

Tallinna


Juhannus


Vihreää

Mansikkakakku

Haastan mukaan tällä kertaa vain 3:

Amalian
Mymmelin
Hopeakissan

3 kommenttia:

  1. AAAAAAAAAAa mansikoita tänne ja heti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sorry, viel hetken joudut odottaa! :D Eikä niitä Espanjalaisia kivi-mansikoita syö hullukaan tuoreena...

      Poista
  2. voi ei tollasia kakku kuvia voi tänne laittaa, arvaa nyt mitä mietin koko yön.. kai mä herätän yöllä ton ukon ja meen hakemaan abc.ltä pakastekaukkua:) ehkä mä odotan huomiseen, tai kesään:)

    VastaaPoista