sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Ajatusten on / off

Turhauttaa. Kun vaan osaisin olla ajattelematta!
 
Minulla tuli tuossa pari päivää sitten joku haava yhdynnän yhteydessä, erotan kyllä haavan veren tiputteluverestä. Haavassahan ei ole mitään erikoista, minulle on jo monta monta vuotta välillä tullut niitä haavoja joista tulee vähän verta. Mutta... Nyt sitten on tullut lugemössön (hehe, mikä termi!) mukana välillä vähän punertavaa, enkä sitten ole varma onko se siitä haavasta johtuvaa vai kenties tiputtelua, jolloin se tarkoittaisi ettei luget auta. Ja myös sitä, että mulla on taas kerran toivo menetetty...
 
Kuva
 
Olen kuitenkin yleisesti hyvillä mielin ja hyvällä tuulella, joten en jaksaisi ajatella ja arvuutella tälläistä! Se oikein pistää ärsyttämään.
 
Haluaisin uskoa ja jaksaa toivoa, mutta enpä oikein tiedä. Pettymys pelottaa. Kunnon pettymyksestä onkin jo hetki aikaa, joutuuko sen nyt taas kokemaan?

2 kommenttia:

  1. Toivotaan, että kyse on vain haavoista. Mulla Luget kuivattaa aika paljon ja aiheuttaa siksi joskus pieniä vuotoja. Lisäksi kun niitä joutuu sörkkiin tuonne syvälle, niin saattaa joskus ihan terävällä kynnellä tehdä haavan. Vaikka vuotoja tulee, niin mulla silti varsinaisen menkkavuodon alkuun menee aina se 2-3 päivää vikan laitosta, niin on tulkinnut asian niin, että ne kyllä toimii ja pikkuvuodot johtuu jostain muusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, myös vähän tutkin asiaa ja huomasin tämän mahdollisuuden limakalvojen kuivumiseen. Ja eilen yhdynnän jälkeen sama homma, verta (liukkarista huolimatta), joten varmaan vain haavoja.

      Poista