perjantai 8. marraskuuta 2013

Hellouuu!

Ensimmäinen inseminaatio onnistuneesti takana! Nyt vain odotellaan.

Miehen pesun jälkeinen tulos oli todella hyvä, muistaakseni reilu 70 milj. siittiötä, joista 84% oli A-laatua.

Saimme muutaman pesua edeltävän tuloksen itsellekin paperille (suluissa normaalin vähimmäismäärä):

Siittöiden määrä: 125 milj. /ml (>15 milj. /ml)
Kokonaismäärä: 312,5 milj.
Eteenpäin liikkuvia: 47% (yli 32%)

Kuva

Toimenpide itsessään ei tuntunut miltään! Olin oikeastaan yllättynyt kun lääkäri sanoi "noin, se oli siinä sitten" ja laski toimenpidepöydän alas. :D Kysyin vielä mahdollisuutta johonkin tukilääkitykseen, koska minulla on sitä tiputtelua lähes joka kierrossa. Sain Lugesteron-reseptin ja se tulisi aloittaa tänään illalla. Lugeja olisi tarkoitus käyttää 2 viikkoa (aamuin illoin), mutta huomasin äsken että lääkäri määräsi minulle vain 15kpl pakkauksen... Joten pitänee tiistaina soittaa polille ja tarkistaa oliko se vain vahinko.

Todella hyvällä fiiliksellä ollaan, ehkä vähän liiankin hyvällä. Mies on myös tosi innoissaan ja kotimatkalla puhuttiinkin paljon eri asiosta, mutta kaikki kuitenkin jollain tavalla perheeseen liittyvää. <3

Onhan tässä myös pieni pelko perseessä. Mitä jos menkat tuleekin? Silloin me molemmat petytään todella paljon...

10 kommenttia:

  1. Itsekin käväisin polilla tänään. Eikö lääkäri määrännyt sulle kuin yhden paketillisen lugeja? Ne on kaikki 15kpl pakkauksia eli itsekin olen joutunut ostamaan aina kaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tais tulla lääkärille laskuvirhe, mut mä selvitän asiaa ens tiistaina. Eiköhän se sitten toisen reseptin kirjoita kaveriksi. :)

      Poista
  2. Voi vitsi,nyt peukut ja varpaat ristiin !! <3

    VastaaPoista
  3. Voii mä täällä kans pidän teille peukkuja! <3 Ja kyllä mä uskon että kun oot positiivisin mielin niin silläkin on jo iso vaikutus asiaan. :)

    VastaaPoista
  4. Toivon koko sydämestäni ja vilpittömästi teidän vihdoin saavan ihania uutisia <3

    VastaaPoista
  5. Onnea matkaan! Toivon ja jännitän mukana! <3

    VastaaPoista