maanantai 2. heinäkuuta 2012

Kuin pikkulapsi?

Kp 5, yk 10. Heräsi taas ajatuksia...

Minä haluan lapsen!
Minä haluan olla raskaana!
Minä haluan plussan!
Minä haluan äidiksi!

Ja ennen kaikkea, NYT!

Mutta miksi mitään ei tapahtu?

Miksi en saa haluamaani?

Onko kenelläkään muulla ikinä itsekäs olo koska haluaa lapsen ja haluaisi sen heti? Ja kun sitä ei saa, suuttuu ja turhautuu kun ei saa mitä haluaa? Viime aikoina olen alkanut vertaamaan tätä käyttäytmistä pikkulapsien kiukutteluun. Hassua kyllä, mutta mielestäni niissä on paljon samaa. Ja kuitenkin niin paljon erilaista... Lapset haluaa karkkia tai uuden lelun, tämä toive on halutessa helppo toteuttaa. Me haluamme elävän olennon, ihmisen, oman lapsen. Jonkun jonka haluamme kasvattaa kunnon ihmiseksi. Ei niin helppoa toteuttaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti