keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Kirjallisuutta

Tässä aamutuimaan aloin metsästämään netistä haluamaani seinäkalenteria ja sellaisen myös Suomalaisen kirjakaupan -verkkokaupasta löysin. Tulipa siinä sitten mieleen, että voisin samalla katsastaa joitain lapsettomuus kirjoja ja niiden hintoja. Sitten tuli pakkomielle, että jokin niistä on saatava, hinnasta viis!

Päädyin sitten Hanna Parviaisen kokoamaan Ei kenenkään äiti -kirjaan. Innolla odotan, että saan tämän käsiini! Olen kuullut niin paljon hyvää tästä kirjasta.


Kalenteri ja kirja meni tilaukseen, pistin toimitustavaksi noudon myymälästä ja kappas, meni ehkä puoli tuntia ja minulle tuli tekstiviesti: Hei, Suomalainen.com:sta tilaamasi "Ei kenenkään äiti" on noudettavissa viikon ajan.

Kalenterin ilmoitettu toimitusaika oli 1-3 päivää (kirjalla 2-4 päivää), joten ajattelin nyt malttaa ja haen ne sitten samalla kerralla. ;)

Olisin varmaan ostanut myös Ihmeet tapahtuvat muille -kirjan, koska se oli todella edullinen ja sitäkin on kovasti kehuttu, mutta sitä ei verkkokaupasta saanut. Katsoin kyllä että meidän myymällässä niitä olisi varastossa, joten voi olla että kun käyn nämä jo tilaamani tuotteet noutamassa, myös tuo toinen kirja tarttuu mukaani.

9 kommenttia:

  1. Kerrohan sit minkälaisia nuo oli! :)

    VastaaPoista
  2. Mä kans joskus aloin lukeen noita lapsettomuutta käsitteleviä kirjoja mutta ne ei kyllä sopineet minulle sitten alkuunkaan. Jotenkin ne aiheuttivat vain sen että olin entistä surullisempi omasta tilanteestani ja toivottovampi. Oikeen psyykkasin niiden avulla itseni vellomaan sellaisessa lapsettomuuden suossa. Sitten lopetinkin niiden lukemisen tykkänään.

    Toivottavasti kirjat kuitenkin antaisivat sinulle jotakin myönteisempiä juttuja kuin minulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan. :) Olen minä raskauttakin käsittelevää kirjaa lukenut, mutta siinä alkoi ottaa päähän se tyyli miten se oli kirjoitettu. Siinä tietenkin oletetaan että lukija on raskaana ja myös siihen tyyliin kirjoitetaan. Se taas masensi mua. ;)

      Poista
  3. Mä ostin kans suomalaisesta ton Ei kenenkään äiti. Vaikuttaa ainakin hyvältä :)

    VastaaPoista
  4. Itse ostin Punaisen ristin kirpparilta jokin aika sitten tuon "Ihmeet tapahtuvat muille". Itse tykkäsin kyllä ja samaistuminen oli helppoa, vaikkei vielä "kunnon" hoidoissa ollakkaan. Sisälsi kyllä suoraa kuvausta siitä, mitä se hoidoissa olo on.

    VastaaPoista
  5. Itselläni on tuo kirja kans, ja tykkäsin todella paljon. Lainasin sitä kaverillekkin jolla ei oo lapsettomuus ongelma mutta hän halusi sen lukea sen takia että tietää miltä minusta tuntuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mielestäni jokaisen kannattaisi lukea tuo kirja! On sitten lapsettomuutta tai ei, tai vaikka ei edes suunnittelisi lasta, mielestäni se olisi silti hyvä lukea. :) Toki ymmärrän, että joillekin lapsettomille se voi olla liian "rankkaa" luettavaa...

      Poista