lauantai 23. marraskuuta 2013

Negatiivista

Tuntuu oudolta ja jopa syylliseltä kun reagoin negatiiviseen testitulokseen näin tyynesti. Odotukset oli kuitenkin niin korkealla ja odotin pettymyksen olevan valtava. Totta kai petyin, totta kai halusin tuloksen olevan jotain aivan muuta. Mutta reagoin näin.
 
Toki se suru voi tulla taas muutaman päivän viiveellä, kuten monta kertaa aiemminkin. Mutta sen näkee sitten jos/kun se tulee.
 
Toisaalta taas olen niin tottunut tuohon negatiiviseen tulokseen. Voiko siihen testiin muka tulla jotain muuta kuin vain yksi viiva? Olen nähnyt monilla muilla siihen tulevan myös toisen viiva, mutta en ikinä itselläni. Joten eihän tämä mikään yllätys ollut! Minun testeihin tulee aina yksi viiva, niin se vain on.
 
Kuva
 
Iso kiitos kaikille tsempeistä! Olen aivan varma että testin tulos ei tule enää muuttumaan. Oireet ovat hävinneet hyvää vauhtia, vuotoa odotellessa.

6 kommenttia:

  1. Tosi ikävää. Olisi teille saanut jo plussa tulla. :( Nuo Luget antaa kyllä ikävästi raskausoireita muistuttavia oireita. Kokemusta on. :( Joko lopetit Luget? Mulla alkaa vuoto vasta niiden lopetuksen jälkeen ja lopetan ne aina dpo 14, että kierto ei turhaan pitkity.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu lopetin. En käyttänyt enää lainkaan eilen (eli dpo 14), koska se testi oli nega.

      Poista
  2. Toisaalta mitä sitä negatiivista tulosta jäädä murehtimaan ja märehtimään, vaikkei se tietysti hyvältä tunnu koskaan. Vaihtoehtoa kun ei ole kun jatkaa ja siirtyä uuteen yritykseen ja kiertoon. Tsemppiä ja jaksamista :)

    VastaaPoista