tiistai 4. kesäkuuta 2013

Jotain?

Kiertopäivä 8. Eilen aamupäivällä huomassa mahassa hieman erilaisia tuntemuksia, kuin mitä koskaan ennen on ollut. Sellaista pientä painetta ja nipistelyä hetkittäin alamahassa. Melko vaikea selittää. Voi olla siellä clomien hormoonit hyrrää, toivottavasti!

Yleensähän en tunnista ovulaatiota mistään oireista. Ainakaan selkeästi. Monilla kuitenkin on kipuja, koviakin sellaisia tai muuten selkeät "olot". Nyt jännityksellä odotankin, vaikuttaako clomit minulla siihen. Jos jotain tuntemuksia tulee, niin voi varmaankin olettaa että jotain apua noista lääkkeistä olisi. En minä sitä kyllä epäilekään. Ihmettelen suuresti (ja olen todella pettynyt) jos clomeilla ei saada mitään aikaiseksi!

Viikon päästä on ultra. Sitä odotellessa. :)

4 kommenttia:

  1. Suosittelen lasillista punkkua joka päivä! Kiihdyttää lantion verenkiertoa. Uskon että tehosi ainakin mulla, ja jos ei niin saapahan ainakin pienen nautinnon joka päivälle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko juonut ennen vai jälkeen oviksen? Itse olen kyllä muutamaankin otteeseen kokeillut tuota 7 päviää oviksen jälkeen juomista.

      Poista
    2. aloitin viikko ennen ovista ja sitten jatkoin viikon oviksen jälkeen. Sattu loma siihen just sopivasti niin onnistu helposti :)

      Poista
    3. Ookei. Pitänee testata. :) Kiitti vinkistä!

      Poista