perjantai 5. huhtikuuta 2013

Bloggaustesti ja pohdintaa

Testataanpas tätä tablettia näin bloggaus mielessä. Saa nähdä paljonko tulee kirjoitusvirheitä tai muita. ;)

Pohdinpa samalla... On tullu sellainen olo, että pitäis kuitenkin varoiksi testata.
- Minun kuukautiset olivat pikkuisen erilaiset kuin yleensä, lähinnä pelkkiä hyytymiä ja jälkitiputtelua ei oikeastaan lainkaan.
- Tänään on mahassa & selässä ollut pientä, kevyttä jomotusta. Normaalisti alkukierrossa ei ole niin mitää tuntemuksia (siis menkkakipujen jälkeen).
- Minulle tulee silloi tällöin, n. pari kertaa päivässä ihan yht' äkkiä hiki. Noo, tälle nyt voi olla monia syitä!
- Vasen nänni vihloi eilen melko paljon, tänään vähän vähemmän.

Lähdemme ensi torstaina pienelle reissulle kavereiden kanssa eli tiedossa olisi alkoholin kanssa lutraamista. Erityisesti siitä syystä on varmaan pakko ottaa aamusella selvyys tähän.

Valevuoto kun taitaa olla melko yleistä. Ainakin vauva.fi -sivuston mukaan, normaalia niukempaa vuotoa esiintyy jopa joka neljännellä naisella raskauden alussa.

2 kommenttia:

  1. Mä oon ymmärtäny kans, että varsinki eka vuoto voi tulla vaikka olis raskaana. Sulla on ny sit ollu vähän samanlaiset menkat ku mulla viime kuus. Paitsi, että mulla ei ollu niitä hyytymiä juuri ollenkaa ja olivat muutenki normia niukemmat; mutta en ainakaa vielä ole testien mukaan raskaana. Toisaalta joku sano mulle, että joskus voi mennä kuukausiaki ennen ku näkyy testis, vaikka ois raskaana. Toivotaan kuitenki parasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooh, no testi näytti ihan selkeetä negaa eli kaipa siihen on uskominen. Ymmärtääkseni joillain harvoilla nuo raskaustestit ei suostu antamaan sitä plussaa (ainakaan ajoissa) vaikka raskaana olisi, mutta ei mulla nyt mitään niin erityistä "oiretta" ole että pitäisi epäillä testitulosta. Kiitos ja tsemppiä sulle! :)

      Poista