tiistai 9. huhtikuuta 2013

Vähiin käy

Kaksplussan tähtibloggaaja -kisa on käynnissä vielä tämän viikon. Muistuttelen siis vielä teitä kaikkia äänestämään minua täällä. Voitte (ja totta kai haluatte!) myös tykätä blogista täällä, samalta sivulta onnistuu myös Twiittaminen. :) En tiedä oletteko huomanneet, mutta odotan. löytyy nyt myös Twitteristä? @odotanblog Eli voitte sitäkin kautta seurata minua.


Kisaan osallistuminen, ja varsinkin finaaliin pääsy, on ollut ihan uskomattoman hieno kokemus! Olen saanut hyvää ja myös rakentavaa palautetta, olen oppinut katsomaan blogia ja itseänikin hieman toiselta suunnalta. Onhan se aina upeaa huomata että joku jaksaa lukea näitä iänikuisia juttujani!

Aloin kirjoittamaan blogia itseäni varten. Toki teen sitä edelleen itselleni, mutta koska olen huomannut kitinöideni ja (ilmeisesti?) positiivisuuteni auttavan muita, kirjoitan myös teitä kaikkia muita varten! Kuten joskus aikaisemminkin olen kirjoittanut, se että voin auttaa tai piristää edes yhden ihmisen päivää, tekee omastakin päivästä pikkuisen paremman.

Olisihan se hienoa ja upeaa päästä bloggaamaan Kaksplussalle, mutta ei minun elämä siihen kaadu jos en voita. Kilpailussa on mukana niin monta hienoa ja erilaista blogia, joten voin vain kuvitella kuinka tiukka tämä kilpailu on. Blogeilla on erilaiset lähtökohdat, aiheet, kirjoittajat. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Olen jo supertyytyväinen siihen, että kilpailun ansiosta olen saanut reilut 30 uutta lukijaa, plus tietenkin kaikki anonyymit lukijat ja mukavat kommentit.

Lukaisin eilen nopeasti läpi Kaksplussan Mitäs nyt? -palstan keskustelun. Osittain raakaakin palautetta joillekin blogeille, mutta toisaalta ihmisillä on oikeus mielipiteeseen ja osa näistä kommentoijista varmasti haluaa vain provosoida. Itse ajattelen kuitenkin niin, että jos leikkiin lähtee niin leikki on kestettävä. Eikä noita keskusteluja ole pakko lukea, kaikkea ei tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti. Ja jos jollain on minulle oikeita kehitysideoita tai palautetta, hän voi varmasti ottaa minuun suoraan yhteyttä, eikä kitistä keskustelupalstoilla.


Ja se ikuinen valinnanvapaus: jos minun tekstit ei miellytä, älä lue blogiani! Niin yksinkertaista se on. Kaikkien kohdalla. :)

Noh, jotain turhanpäiväisiä mietteitä tähän loppukisaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti