perjantai 1. maaliskuuta 2013

Ajatuksia ja huonoa matematiikkaa

Niin hulluksi tämä piina-aika minut nykyään tekee, että olen parin viimeisen päivän aikana kuumeisesti seurannut mahaani, josko se vaikka vähän turvottaisi!? Normaalistihan minulla ei ole turvotusta. Eikä ole nytkään! Toiveajattelua vain...

Huomiselle odottelen siis tätiä. Jos sattuu käymään niin hassusti, että hän ei saavukaan, testaus menee (edellisistä ajatuksista poiketen) maanantaille. Mikäli tämä kierto päättyy, olen vakavasti harkinnut soittavani polille. Haluaisin että he tutkisivat minut loppuun nyt eli jos pääsisin aukiolotutkimukseen. Minulla on niin turha olo koska en tiedä onko siellä putket auki! Vai pitäisikö minun muka jaksaa näitä jatkuvia ja lisääntyviä mielialanvaihteluja vielä pitkäänkin? Eilen totesinkin tutulleni, että tätä menoa päädyn psykologille asiakkaaksi, jos naistenpoli ei minua suostu auttamaan...


Sitten sitä huonoa matematiikkaa. :D Alkoi oikein itseänikin huvittaa minun mahtava logiikka, enkä edes tiedä mistä sain näin hullun ajatuksen! Hedelmöittymisen mahdollisuushan on yhtä kiertoa kohden jossain 20-25% kieppeillä, tämäkin siis vain "ihanteellisissa olosuhteissa". N. 90% alkaa odottaa jo ensimmäisen vuoden aikana. Eli... Jos vaikka ajattelisin meidän mahdollisuuksien olleen 10% per kierto, meillä pitäisi olla tässä kierrossa jo 170% todennäköisyys raskautua. Saatika sitten jos lasketaan se esim. 20% mukaan: 340%

Ai, eikö se menekään noin?


 
Tehdään nyt vielä selväksi: ei, en oikeasti luule että prosentit lasketaan noin!!

2 kommenttia:

  1. :D haha. Oon itse laskeskellut joskus lohdutukseksi samanlaisia prosenttijuttuja ja lohduttanut itseäni, että ihan varmasti kohta tärppää ;).

    Soita ihmeessä aikaa sinne aukiolotutkimukseen. Kyllä se keventää mieltä, kun tietää, että kaikki mahdollinen on tutkittu.

    VastaaPoista