keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Blogikisa

Kappas, Kaksplussan blogikisan tulos onkin julkistettu jo maanantaina! Tämä on mennyt minulta ihan ohi, vaikka siellä sivustolla päivittäin vierailenkin. Kilpailun tuloshan minulla on ollut tiedossa jo kaksi viikkoa sitten. Tulos ei ollut mitenkään yllättävä. Vaikka kuinka yritin jaksaa toivoa, että minunkin pikkublogilla olisi ollut mahdollisuuksia, niin valitettavasti niin ei nyt ollutkaan.

Voittajiksi selvisivät Neljän huoneen tavarat, Mutsis on, Uskola, Amalian harvinainen sairaus ja Kiljuva pikkunälkä. Suurimmalla osalla voittajista oli jo valmiiksi hirmuinen määrä lukijoita, joten tulos oli melko arvattavissa. Kaikkia blogeja olen muutamia kertoja selannut, näistä Uskola on ehkä lähinnä minun sydäntä, mutta silti yksikään näistä ei täysin kolahda minun kohdalla. Toki kaikki osaavat kirjoittaa ja varmasti monet, monet muut näistä blogeista pitävät (tai siis totta kai, sen jo kertoo kilpailun tuloskin), mutta minun "kriteeri" lukemiani blogeja kohtaan on jonkinlainen samaistuminen. On se sitten kirjoitustyylissä, elämäntilanteessa, asunnon sisustuksessa, kirjoittajan luonteessa... Jossain.

Kaikki Kaksplussan blogit löydät täältä. Mukana nyt myös kilpailun voittaneet blogit!

Toivotan kaikille onnea ja menestystä! :)

Minä taas. Minä jään oikein tyytyväisenä jatkamaan bloggaamista tänne bloggeriin, sain hirmuisesti uusia lukijoita ja paljon hyviä kommentteja, joita saan edelleen. Eniten harmittaa se, että jouduin palauttamaan Acerin tabletin... Menin sitten vähän kiintymään siihen, vaikka en sillä oikeasti mitään teekään! :D

Kiitän myös kaikkia teitä, jotka jaksoitte antaa äänenne minulle ja blogilleni! <3

Jatketaan samaa rataa. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti