keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Oho!

Tiedättekö mitä juuri äsken tajusin? Huomasin, että lähes kaikki blogit joita aktiivisesti seuraan, ovat muuttuneet yritysblogeista, odotusblogeiksi. Joillain jopa jo vauvablogeiksi (vai voiko niitä sellaisiksi kutsua?)! Ja toki jotkut ovat päätyneet siihen ratkaisuun, että eivät jatka blogiaan enää plussan jälkeen. Kuitenkin, "uutisvirta" on selkeästi tyrehtynyt.

Tämä havainto minkä tein, on tietenkin ihan loistava juttu! Mutta nyt tuli kovin yksinäinen olo. Luen ja seuraan edelleen näitä blogeja ja tulen seuraamaankin, mutta pitää varmaan etsiskellä jotain uuttakin luettavaa.

En mielelläni lue alle vuoden yrittäneiden blogeja. Minä olen siitä ajatusmaailmasta kuitenkin jo niin kaukana. Samoin kuin en oikein tykkää lukea odotusblogeja, ellen ole niitä jo yritysvaiheessa seurannut.

Pitänee alkaa tutkimaan! :)
(Nyt saa myös mainostaa omaa tai jotain seuraamaansa blogia!)

9 kommenttia:

  1. Sama homma, sinunkin blogin löysin, kun piti päivittää lukulistaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mä oon monta kertaa sun blogin nimeen kyllä törmännyt, mutta mikshän en oo lukija? No nyt olen! ;D

      Poista
  2. Sama homma täälläkin! Sun blogi on yksi harvoista joissa ei ole plussattu/vauvaa. Vinkkaa tännekin jos löytyy jotain mielekästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tässäpä pari:
      http://varpajaisiaodotellessa.blogspot.fi/
      http://emminkainen.blogspot.fi/

      Ja vihdoin olen myös sinun blogin lukija! Moneen, moneen otteeseen olen siellä(kin) käynyt vilkuilemassa, mutta miten se onkin niin vaikeaa klikata yhtä nappulaa...? :D

      Poista
    2. Ja vielä tää:
      http://eilapsiatehdniitsaadaan.blogspot.fi/

      Poista
    3. Hei jee kiitti, pitää käydä tutustumassa ajan kanssa. :) ja joo se lukijaksi liittyminen jää jos ei heti paina sitä nappia :P tervetuloa seuraamaan meidän juttuja.

      Poista
  3. Jep, saman olen minäkin huomannut...m0oishan sitä kiva itsekin tohon plussa-aaltoon "joutua" :)

    VastaaPoista
  4. kivahan se on jos onnistuu, tai jotain. not in my world anyway. tsempit silti! Kiva että löysin tämmösenkin blogin täältä :D

    VastaaPoista